Субота, 26.09.2020, 14:33

ОПОРНИЙ ЗАКЛАД "Вирішальненська ЗОШ І-ІІІ ст."
Лохвицької районної ради Полтавської області            

Посередній учитель викладає.  Хороший учитель пояснює. 
Видатний учитель показує. Великий учитель надихає.

 Вільям Уорд

Ви увійшли як Гость |Група "ГостіВітаємо Вас!
Головна | Стоп-булінг | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід
Адміністрація Вирішальненської ЗОШ І-ІІІ ступенів вітає всіх учасників навчально-виховного процесу із закінченням зимових канікул! Бажаємо всім гарного настрою, творчого натхнення у праці та навчанні і великих здобутків на районних предметних олімпіадах, змаганнях та різноманітних конкурсах!
» Меню сайту

» Прогноз погоди
Вирішальне

» Міні-чат

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

» Інформаційий блок

Початок роботи сайту:

24 червня 2009 року

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

- Відповідальний за функціонування сайту– директор школи П’ятницький О.А.

- Відповідальний за наповнення сайту школи – заступник директора з навчально-виховної роботи Гузь В.І.

- Відповідальний за набір наданих матеріалів – секретар Куць С.М.

- Відповідальний за сторінку новин – педагог-організатор Клюшник Л.С.

- Коректор – учитель української мови і літератури Дрегваль Н.В.


» Для дітей

    Хто з батьків не мріє, щоб його дитина виросла найрозумнішою, найвродливішою, найсильнішою, найдобрішою і наймужнішою, хто не сподівається, що люди поважатимуть сина чи доньку за працьовитість і знання справи, за вихованість. Одним словом, ми мріємо про всебічну досконалість наших дітей. Розвивати свої уміння, здібності і таланти дитина буде тоді, коли почуватиметься комфортно у тому середовищі, де вона проводить достатньо велику кількість часу. Для дітей шкільного віку, звичайно, це – школа.

    Тема, яку ми зачіпаємо сьогодні – це насильство, булінг, відповідальність. Дитині важко почуватися комфортно, реалізовувати свої таланти і вміння, якщо проти неї здійснюється насильство та знущання.  Мабуть, є дуже малий відсток дітей, які жодного разу не говорили вдома батькам про те, що в школі їх якось образили: штовхнули, обізвали, порвали одяг, придумали прізвисько чи щось інше. На жаль, ця проблема продовжує залишатися актуальною навіть і зараз, уже в ХХІ столітті. Здавалося б, суспільство досягло високого розвитку. Ми говоримо про гуманізм та милосердя, про толерантність та розуміння один одного, про запобігання конфліктних ситуацій та ін. Але проблема дитячої та підліткової агресії не зникає, а, навпаки, навіть загострюється. Психологи та науковці виділяють цілий ряд чинників, які спонукають дітей до агресії та насильства. Про це можна говорити дуже багато. Майже у всіх є доступ до мережі інтернет, де кожен може знайти потрібну йому інформацію.

    Ми не намагаємося вирішити якісь проблеми. Ми лише говоримо про те, що вони існують і спробуємо дати певні рекомендації, як їх намагатися усунути. А як це робити – це справа кожного з вас.

Булінг – прояв агресії з подальшим залякуванням особистості і появою можливості її повного підпорядкування собі і своїм інтересам.

  • 67% дітей в Україні у віці від 11 до 17 років зазнали цькування (булінгу) за три місяці весни 2018 року.
  • 24% дітей стали жертвами булінгу.
  • 48% з них нікому не розказували про ці випадки.

Це статистичні дані від ЮНІСЕФ, зібрані у рамках програми «Викресли булінг», головна мета якої полягала в приверненні уваги до проблеми. Це вражаючі факти, і найгірше те, що багато хто й досі сприймає випадки булінгу як «прояв дорослішання».

Вербальний (словесний) булінг

  • Що це таке: це словесне знущання або залякування за допомогою образливих слів, яке включає в себе постійні образи, погрози й неповажні коментарі про кого-небудь (про зовнішній вигляд, релігію, етнічну приналежність, інвалідність, особливості стилю одягу і т. п.).

  • Приклад: одна дитина каже іншій: «Ти дуже, дуже гладкий, просто як жирний бегемот».
  • Характерні ознаки: діти, які зазнали проявів вербального булінгу, часто замикаються в собі, стають вередливими або мають проблеми з апетитом. Вони можуть розповісти вам про образливі слова, які хтось висловив на їхню адресу, і спитати, чи це правда.

Фізичний булінг

  • Що це таке: фізичне залякування або булінг за допомогою агресивного фізичного залякування полягає в багаторазово повторюваних ударах, стусанах, підніжках, блокуванні, поштовхах і дотиках небажаним і неналежним чином.
  • Приклад: з дитини привселюдно стягують штани на дитячому майданчику, постійно штовхають та ін.
  • Характерні ознаки: коли це відбувається, багато дітей не розповідають своїм батькам про інцидент, тому необхідно стежити за можливими попереджувальними сигналами й непрямими ознаками, такими як незрозумілі порізи, подряпини, удари, синці, відсутній або порваний одяг, часті скарги на головний біль і біль у животі.

Соціальний  булінг

  • Що це таке: соціальне залякування або булінг із застосуванням тактики ізоляції припускає, що когось навмисно не допускають до участі в роботі групи, трапеза це за обіднім столом, гра, заняття спортом чи громадська діяльність.
  • Приклад: група дівчаток у класі обговорює вечірку у вихідні та обмінюється фотографіями, не звертаючи при цьому жодної уваги на одну дівчинку, яку діти вирішили не запрошувати, роблячи вигляд, що її не існує.
  • Характерні ознаки: стежте за змінами настрою своєї дитини, її небажанням долучатись до товариства однолітків, і більшим, ніж зазвичай, прагненням до самотності. Дівчатка частіше, ніж хлопчики, відчувають соціальну ізоляцію, невербальне або емоційне залякування. Душевний біль від такого виду булінгу може бути таким же сильним, як від фізичного насильства, і тривати значно довше.

Кібербулінг

  • Що це таке: кіберзалякування (кібернасильство) або булінг у кіберпросторі полягає у звинуваченні когось з використанням образливих слів, брехні та неправдивих чуток за допомогою електронної пошти, текстових повідомлень і повідомлень у соціальних мережах. Сексистські, расистські та подібні їм повідомлення створюють ворожу атмосферу, навіть якщо не спрямовані безпосередньо на дитину.
  • Приклад: хтось розміщує в соціальних мережах такий текст: «Петро повний невдаха. Чому хтось узагалі з ним спілкується?! Він же лузер».
  • Характерні ознаки: стежте за тим, чи проводить ваша дитина більше часу в Інтернеті, спілкуючись у соціальних мережах, чи буває при цьому сумною та тривожною. Навіть якщо вона читає неприємні повідомлення на своєму комп'ютері, у телефоні або планшеті, це може бути її єдиним способом соціалізації. Також звертайте увагу, чи є у дитини проблеми зі сном, просить вона залишитись удома й не ходити до школи чи відмовляється від улюблених занять.

Про Закон України щодо протидії булінгу (дивися презентацію)

    Ми не можемо вирішити усі ці проблеми однією розмовою чи якимось одним заходом. Але про це  треба говорити, з цим боротися і цьому протистояти. Позитив у тому, що проблему (яка була завжди) почали обговорювати. Що ж треба робити? Найчастіше під такими питаннями читаєш однотипні відповіді: самотужки впоратися з хуліганом, поговорити з його батьками та багато іншого. Але чи є універсальний план дій, коли ваша дитина стала жертвою булінгу?

Читай рекомендації соціального педагога Гальченко Ю.В.

 

Процедура подання (з дотриманням конфіденційності) заяви про випадки булінгу (цькування) у навчальному закладі

Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню) zakon.rada.gov.ua/laws/show/2657-19

  1. Усі здобувачі освіти, педагогічні працівники закладу, батьки та інші учасники освітнього процесу повинні обов’язково повідомити директора навчального закладу про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.
  2. На ім’я директора закладу пишеться заява (конфіденційність гарантується) про випадок булінгу (цькування).
  3. Директор закладу видає наказ про проведення розслідування та створення комісії з розгляду випадку булінгу (цькування), скликає її засідання.
  4. До складу такої комісії входять педагогічні працівники (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булерів, керівник навчального закладу та інші зацікавлені особи.
  5. Рішення комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів комісії.

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу

  1. Директор закладу має розглянути звернення у встановленому порядку.
  2. Директор закладу створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.
  3. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то директор школи повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
  4. Особи, які за результатами розслідування є причетними до булінгу, несуть відповідальність відповідно до частини другої статті 13 (вчинення правопорушень за статтею 1734) Кодексу України про адміністративні правопорушення.

ПЛАН ЗАХОДІВ
ОПОРНОГО ЗАКЛАДУ «ВИРІШАЛЬНЕНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ ступенів Лохвицької районної ради Полтавської області»,
спрямованих на запобігання та протидію булінгу в учнівському середовищі на 2020 – 2021 Н.Р.


з/п

Заходи

Відповідальні за проведення

Термін виконання

1.

Перевірка приміщень, території закладу з метою виявлення місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу.

Заступник директора з господарчої частини

Упродовж року

2.

Проведення класних батьківських зборів «Запобігання та протидія булінгу в учнівському середовищі».

Класні керівники 1-1 класів, Практичний психолог Соціальний педагог

Згідно з графіком проведення зборів

3.

Інформування батьків про булінг, його види та відповідальність за вчинення. Виступ-презентація на батьківській конференції.

Заступник директора з ВР Практичний психолог Соціальний педагог

Жовтень

4.

Нарада вчителів «Що потрібно знати про булінг». Виступ-презентація.

ЗВР   Практичний психолог Соціальний педагог

Вересень

5.

Засідання методичного об’єднання класних керівників «Профілактика булінгу як соціального явища в шкільному середовищі».

Голова м/о кл. керівників

 Практичний психолог

Жовтень

6.

Організація та проведення годин класних керівників із питань попередження та запобігання булінгу, превентивного виховання, формування загальнолюдських моральних цінностей (тренінгових занять, тематичних квестів, психологічних ігор, дискусій, розмов по колу, «круглих столів», бесід, ситуативно-рольових та інтерактивних ігор тощо).

Класні керівники          1-11 класів

Упродовж року

7.

Проведення спільно з представниками Лохвицького відділу поліції головного управління Національної поліції заходів щодо попередження булінгу та відповідальність у разі його здійснення.

Заступник директора з виховної роботи
Кл. кер. 1-11кл.

Упродовж року

8.

Психодіагностика здобувачів освіти (вибірково) на визначення схильності до агресивної поведінки.

Практичний психолог Соціальний педагог

Упродовж року

9.

Проведення тематичних бесід, відеолекцій, тренінгових занять щодо запобігання та протидії булінгу, формування моральних цінностей за участю громадських організацій та провідних спеціалістів.

ЗВР  Педагог-організатор
Кл. керівники 1 -11класів

Упродовж року

10.

Систематичне здійснення аналізу створення безпечного освітнього середовища для здобувачів освіти, навчальних ситуацій.

Адміністрація

Педагог-організатор

Кл. керів. 1-1кл.

Упродовж року

11.

Перегляд та обговорення школярами тематичних відеофільмів.

Класні керівники

 1-11класів

Упродовж року

12.

Підготовка пам’яток для здобувачів освіти «Як протидіяти боулінгу».

Практичний психолог Соціальний педагог

Листопад

13.

Тематичні загальношкільні лінійки для учнів 9-11-их класів «Все про кібербулінг».

Педагог-організатор

Грудень

14.

Підготовка проектів «Життя без насильства».

Кл. керівники 5-11-их класів Педагог-організатор

Листопад

15.

Підготовка методичних рекомендацій для класних керівників щодо проведення заходів із питань попередження булінгу.

ЗВР

Упродовж року

» Пошук

» Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

» Друзі сайту
Чутівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Пісківська ЗОШ І-ІІІ ст.
Безсалівська ЗОШ І-ІІІ ст.
РМК ВО Лохвицької РДА
Кременчуцький НМЦ

» ...

» ...

» ...

» ...

» Архів НОВИН

Шановні відвідувачі! Ми раді вітати Вас на нашому сайті! Сайт Вирішальненської ЗОШ І-ІІІ ст. - однієї з найкращих шкіл Лохвицького району, призначений для вчителів, учнів, їх батьків та випускників минулих років. Ласкаво просимо відвідати наш сайт та залишити коментарі й повідомлення.


Сайт Вирішальненської ЗОШ І-ІІІ ступенів © 2020
Rambler's Top100