Субота, 08.08.2020, 20:16

ОПОРНИЙ ЗАКЛАД "Вирішальненська ЗОШ І-ІІІ ст."
Лохвицької районної ради Полтавської області            

Посередній учитель викладає.  Хороший учитель пояснює. 
Видатний учитель показує. Великий учитель надихає.

 Вільям Уорд

Ви увійшли як Гость |Група "ГостіВітаємо Вас!
Головна | Інклюзивне навчання | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід
Адміністрація Вирішальненської ЗОШ І-ІІІ ступенів вітає всіх учасників навчально-виховного процесу із закінченням зимових канікул! Бажаємо всім гарного настрою, творчого натхнення у праці та навчанні і великих здобутків на районних предметних олімпіадах, змаганнях та різноманітних конкурсах!
» Меню сайту

» Прогноз погоди
Вирішальне

» Міні-чат

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

» Інформаційий блок

Початок роботи сайту:

24 червня 2009 року

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

- Відповідальний за функціонування сайту– директор школи П’ятницький О.А.

- Відповідальний за наповнення сайту школи – заступник директора з навчально-виховної роботи Гузь В.І.

- Відповідальний за набір наданих матеріалів – секретар Куць С.М.

- Відповідальний за сторінку новин – педагог-організатор Клюшник Л.С.

- Коректор – учитель української мови і літератури Дрегваль Н.В.


» Для дітей

Інклюзивне навчання на час карантину

9 клас, класний керівник Прокопенко Н.І., асистенти вчителя Гальченко Ю.В., Клюшник Л.С.

Українська мова

Дата

Тема уроку

Завдання

16.03.- 2.03. 2020

Кома та крапка з комою у безсполучниковому складному реченні.

Виконати вправу 297

24.03.-31.03.2020

Двокрапка й тире у складному безсполучниковому реченні.

Виконати вправу 304

06.04.2020

Контрольна робота.

 

07.04.2020

Повторення. Виконання вправ.

Виконати вправу 280

20.04.2020

Виконання вправ.

Виконати вправи 285, 298

21.04.2020

Типи підрядних речень із кількома підрядними.

Виконати вправу 307

27.04-12.05.2020

Контрольний диктант.

 

05.05,12.05.202

Текст і його основні ознаки. Будова тексту.

Виконати вправу 339

14.05 – 19.05.2020

Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці.

Виконати вправу 343

21.05- 26.05.2020

 Види й засоби міжфразового зв’язку.

Виконати вправу 357

28.05.2020

Підсумковий урок.

 

Українська література

Дата

Тема уроку

Завдання

17.03.2020

Т.Шевченко «Кавказ».

Опрацювати с.214-216

19.03 – 24.03.2020

Т.Шевченко «І мертвим. І жив, і ненародженим…»

Опрацювати с.218-221

26.03.-31.03.2020

Т.Г.Шевченко «Наймичка».

Опрацювати с.235-236

07.04.2020

Т.Шевченко «Кавказ». (Переглянути відео урок)

 

27.04.-12.05

П.Куліш Роман «Чорна рада».

Опрацювати с.261-270

5.05.-12.05.2020

Життя і творчість М.Вовчик.

Опрацювати с.293-295

14.05.2020

Контрольна робота №6.

 

19.05-26.05.2020

Марко Вовчок «Інститутка»

Опрацювати с.304-314

28.05.2020

Підсумковий урок.

 

Алгебра

Дата

Тема уроку

Завдання

17.03.2020, 19.03.2020

Розв’язування вправ.

Виконати ст. 188 (на вибір два завдання)

24.03.2020

Комбінаторні задачі.

§21 №905

26.03.2020

Відсоткові розрахунки.

№ 802

31.03.2020, 02.04.2020

Випадкова подія.

§22 №931

07.04.2020

Класичне означення ймовірності.

№994 (1 приклад)

21.04.2020, 23.04.2020

Розв’язування вправ.

№994 (2 приклад), №995 (1 приклад)

28.04.2020

Підсумковий  урок

Домашня самостійна робота с.226-228(на вибір)

30.04 – 28.05.2020

Повторення знань за курс 9 клас.

С.228-235 (на вибір)

Геометрія

Дата

Тема уроку

Завдання

13.03, 19.03, 20.03, 26.03

Множення вектора на число.

 

§16 (прочитати теореми, виписати формули)

27.03.

Підсумковий урок. Вектори на площині.

§16 (прочитати теореми, виписати формули)

02.04, 09.04 -24.04.2020

Правильні многокутники.

§18 (прочитати теореми, виписати формули)

30.04.2020, 07.05-08.05.2020

Площа круга та його частин.

§19(прочитати теореми, виписати формули) № 663

14.05.2020

Підсумковий урок. Правильні многокутники

Сторінка 214 (завдання на вибір)

15.05, 21.05, 22.05, 28.05, 29.05.2020

Повторення вивченого за рік.

Сторінка 226 (завдання на вибір)

Географія

Дата

Тема уроку

Завдання

13.03.2020, 20.03.2020

Транспорт. Роль транспорту та його види.

§34 (прочитати)

27.03.2020

Транспорт України.

§36 (прочитати)

03.04.2020

 Транспорт світу.

§35 (прочитати)

10.04.2020

Торгівля. Торгівля як вид послуг.

§37(прочитати)

20.04.2020

 Світова торгівля.

§37(прочитати)

08.05.2020

Туризм в Україні.

§40(прочитати)

15.05.2020

Міжнародний туризм.

§39(прочитати)

22.05. -29.05.2020

Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров’я.

§41(прочитати)

6 клас, класний керівник, асистент вчителя Мусенко Т.В.

Основи здоров’я, вчитель Прокопенко С.О.

Дата Тема Завдання
19.03 Безпека в побуті Параграф 23 ст.  107-111
26.03 Правила користування електричними приладами Параграф 24. Виконати проект ст.114.
02.04 Правила користування газовими приладами Параграф 25. Описати в зошит завдання 3-4 ст.117
09.04 Безпека користування засобами побутової хімії Параграф 26 ст.121, «Моделюй-набувай» №2 письмово в зошит
23.04 Пожежна безпека оселі Запитання до параграфу 27 ст.134, «Моделюй-набувай» №2
30.04 Проживання у промисловій зоні Опрацювати текст до параграфу 28 ст.129
07.05 Безпека руху велосипедиста Опрацювати текст до параграфу 29 ст.135
14.05 Поведінка в екстремальних ситуаціях Опрацювати текст до параграфу 30 ст.141
21.05 Підсумковий урок Повторити параграф 23-30
28.05 Підсумковий урок Онлай тест  з теми «Безпека в побуті» https://naurok.com.ua/test/start/41971

Інформатика, вчитель П'ятницький О.А.

Дата Тема Завдання Ресурс
19.03 Вкладені алгоритмічні структури розгалуження

Прочитати п. 3.3, працюємо за комп'ютером ст. 105-106,  (файл розв'язку надсилати на vyrpaa@ukr.net). 

Презентація
26.03 Вкладені алгоритмічні структури розгалуження Повторити п. 3.3, виконати №3, 5, 7, 8 ст. 108-109. Виконати тест за посиланням  https://forms.gle/SjyTeyncymFnCDFZ6  

02.04

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження Прочитати п. 3.4 ст. 109-112, виконати №7 ст. 118 (файл розв'язку надсилати на vyrpaa@ukr.net) Презентація
09.04 Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження Прочитати п. 3.4 ст. 113-114, виконати №1-3 (письмово в зошит), працюємо за комп'ютером ст. 115 (файл розв'язку надсилати на vyrpaa@ukr.net) Презентація
23.04 Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження Повторити п. 3.4 ст. 112-118, виконати №7-9 ст. 118 Презентація
30.04 Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі. Практична робота №6. «Алгоритми та програми». Виконати практичну роботу на ст. 119 (файл розв'язку надсилати на vyrpaa@ukr.net) Презентація
07.05 Розробка сценарію майбутнього програмного проекту Передивитися презентацію, виконати роботу №1 ст. 120 Презентація
14.05 Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію Передивитися презентацію, виконати роботу №2 ст. 120 Презентація
21.05, 25.05 Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію Передивитися презентацію, сплануй власний проект у програмі Screth, напиши сценарій Презентація
26.05, 28.05 Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію Розроби власний проект у програмі Screth  

Українська мова, учитель Дрегваль Н.В.

16.03, 17.03 ст. 174, п. 33, впр. 395,400, 401, ст. 176, п. 34, впр. 406, 403 (усно)
19.03 ст. 179-182, п. 35- п. 36, впр.409, 415
23.03 Повт. тему «Прикметник», к.р.
24.03 ст. 184, п.37, впр.421, 420
26.03, 30.03 ст. 186, впр. 422 (усно), 424, ст. 184-188, впр.427, 428
31.03 РМ. Твір-опис природи «Чарівний весняний день»
02.04 ст.  189, п. 38, впр.431, 433
06.04 Ь у числівниках. Правило (ст.188,193). Впр. 427,437, 438
07.04, 09.04 Правопис   числівників. Правила (ст.186, 201). Впр. 456, 455, на кожне правило придумати по 10 прикладів, записати
21.04 Морфологічний розбір. Ст. 202, впр. 461 (провідміняти письмово)
23.04 Вживання числівників для позначення дат і часу (ст. 200). Впр.456, 457
27.04 Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Правило (ст. 206). Впр. 465 (усно)
28.04 Розряди займенників за значенням. Таблиця (ст.207, вивчити розряди). Впр.466 (надписати розряд)
30.04 Особові та зворотний займенники. Правила (ст. 208 – 210). Впр. 467, 469,473 (усно), 470, 471, 475 (письмово)
04.05 Твір-роздум. «Що важливіше – наполегливість чи скромність?»
05.05 Питальні та відносні займенники. Правило (ст. 213). Впр. 479, 482 (усно), 480, 481, 483 (письмово)
07.05 Заперечні й неозначені займенники. Правила (ст. 216 - 218). Впр. 485, 488 (усно), 486,487,490, 491 (письмово)

Українська література, учитель Дрегваль Н.В.

Дата Тема та завдання
16.03,19.03 В. Нестайко «Тореадори з Васюківки» (чит.)
23.03 Характ. Образів Яви і Павлуші (письм.)
26.03 РМ. Усний переказ епізоду (на вибір)
30.03,02.04 Я.Стельмах «Митькозавр з Юрківки» (чит.)
06.04, 09.04 Навчитися виразно читати ст. 189-193. Ст. 194-196, ст. 195 – вивч. складові сюжету
23.04 Ст. 196 – 210 (читати і переказувати)
27.04 Характеристика образу Клима Джури (письмово)
30.04 Контрольна робота. Твір «Мій улюблений літературний герой» (за творами В.Нестайка та Л. Вороніної)
04.05 Гумористичні твори. Л. Глібов. Байка «Щука» (ст. 215 – 220, вивчити визначення, виразно читати байку, усні відповіді на запитання ст. 219 - 220)
07.05 Байки «Муха і Бджола», «Жаба і Віл» (ст. 220 – 222, виразне читання, усні відповіді на запитання після байок)

Географія, учитель Самотуга О.В.

Дата Тема занять Завдання

13.03

Урок 45. Загальна кількість води на Землі, її розподіл між частинами гідросфери.

§43.

18.03

Урок 46. Світовий океан та його частини.

§44.

20.03

Урок 47. Рух води в Світовому океані.

§46

25.03

Урок 48. Води суходолу – поверхневі і підземні. Річки. Річкова система. Пороги і водоспади.

§48.

27.03

Урок 49.  Озера, їх різноманітність за площею, походження озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі.

§50.

01.04

Урок 50. Болота, особливості їх утворення. Штучні водойми і водостоки: ставки, водосховища та канали.

§51.

03.04

Урок 51. Льодовики – багаторічні природні скупчення льоду. Особливості утворення і поширення льодовиків.

§52.

08.04 Урок 52. Багаторічна мерзлота – підземне зледеніння. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти  
10.04 Урок 53. Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води  
22.04 Урок 54.Значення вод суходолу для природи і людини. Практична робота № 6. Позначення на к-к назв океанів, морів, проток, заток, островів, річок, озер  
24.04 Узагальнюючий контроль знань з теми: «Гідросфера»  
06.05 Урок №57. Властивості ґрунтів. Ґрунтовий покрив  
08.05 Урок №58.  Природні комплекси як наслідок взаємозв’язків між компонентами природи. Географічна оболонка  - найбільший природній комплекс Землі  
13.05 Урок №59. Практична робота №7. Екскурсія у природний комплекс своєї місцевості  
15.05 Урок №60. Природні зони Землі, їх особливості  
20.05 Урок №61. Дослідження. Розробка мініпроекту з утилізації побутових відходів  
22.05 Урок №62. Кількість населення  Землі. Людські раси. Найбільші за площею і чисельністю країни світу  
27.05 Урок №63. Практична робота №7. Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав світу та їх столиць  
29.05 Урок №64. Узагальнюючий контроль знань з теми: «Біосфера та грунти». « Планета людей».   

Зарубіжна література, Гузь В.І., тел. (вайбер) 0993848894

Дата

Тема

Завдання

17.03.2020

Джанні Родарі (1920–1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття.

С. 190-191 Виразно читати вірш. Прочитати «Пісню про Гайавату» Г.Лонгфелло

19.03.2020

ПЧ №4. Генрі Лонгфелло (1807–1882). «Пісня про Гайавату». Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.

Повторити вивчений матеріал, підготуватися до контрольної роботи. С. 194-195

24.03.2020

Контрольна робота № 5 (комбінована) з теми «Поетичне бачення світу» (за творчістю М. Басьо, Р. Бернса, Дж. Родарі)

С. 194-195. Читати

26.03.2020

Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка».

С. 196-202. Читати «Усмішка»

31.03.2020

Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.

Характеристика образу Тома 

02.04.2020

РМ № 4 (письм.) Твір-міркування на тему: «Чи врятує краса світ?»

 Написати у чернетках твір-роздум «Чи врятує краса світ?»

07.04.2020 Роберт Шеклі (1928–2005). «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі С.203-204 читати біографію
09.04 Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства С. 215 завдання «Робота з текстом», відповісти на запитання (усно)
21.04 Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму С. 216 творче завдання «Заповнити таблицю» (письмово)
23.04 Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907–2002). «Міо, мій Міо». Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творчості А. Ліндгрен С. 221-246 читати
28.04 Образи головних героїв. Перемога добра над злом у творі А. Ліндгрен «Міо, мій Міо» С. 223-228, читати. Виконати завдання «Перевірте себе»
30.04 Міхаель Андреас Гельмут Енде (1929–1995). «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна Усландія та її мешканці (король, Лукас, пан Ермель, пані Ваас та ін.) С. 229-230, читати
05.05 Моральні цінності, що стверджуються у творі (дружба, кохання, сім’я, повага до інших, любов до батьківщини). С. 231-247, читати. Виконати творче завдання, відповісти на запитання с. 247
07.05 Крістіне Нестлінґер (нар. 1936). «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру. С. 248-249, читати
12.05 Конрад і його становлення у світі С. 250-251, відповісти на запитання
14.05 Твори сучасних письменників для дітей і про дітей Прочитати один твір сучасних письменників для дітей
19.05 Утілення творів сучасної літератури у кіно, ілюстраціях та іншому. Іноземна мова, образотворче мистецтво Повторити вивчений матеріал
21.05 Контрольна робота № 6 (комбінована) з тем «Образ майбутнього в літературі.  Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом»  
26.05 Узагальнення і систематизація навчального матеріалу  
28.05 Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.  

Англійська мова, учитель Думікян А.С.

Дата

Завдання

13.03,16.03

Питальні реченя. Впр 1 ст 137

18.03

Тренуватися писати Есе.Впр 2 ст 140-142

20.03

Present Perfect

23.03

Порядкові числівники Present Simple

25.03

Have got/has got—Структура.

27.03

Питальні речення    Present Simple

30.03

ЛО вивчити, впр 3 ст 143-145

01.04

Ступені порівняння прикметників.

03.04

Модальні дієслова.

22,24.04

Past Perfect, Конструкції there is/there are. Ст.145 впр.5,ст.146 впр.2

04,06,08,13,15,18,20,22,25,27,29.05.

Present Perfect, Конструкції much/many. Ст.148 впр.5, ст.152 впр.1.

Математика, учитель Желізняк В.В.

13.03 - 25.03.2020 р. "Множення і ділення раціональних чисел", прочитати пп. 28-29, виконати: №1276, 1282, 316, 1321, 1332, 1352

07.-22.04 Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Парагр. 32 № 1440, 1442, 1444, 1452, 1454

24.04. Підсумковий урок з теми «Рівняння». Парагр. 31 – 32. С.  286 №1 завд.2-5

27.04-05.05 Перпендикулярні прямі та паралельні прямі. §33. Розв’язування вправ: №1490, №1492, №1494

06.05-13.05 Прямокутна система координат. . §34. Розв’язування вправ: №1533, № 1535

18.05-20.05 Приклади графіків залежності між величинами. §35. Розв’язування вправ:№ 1571, №1573

22.05 Підсумковий урок з теми «Перпендикулярні та паралельні прямі» ст. 286 №2

25.05-29.05  Повторення

Біологія, учитель Пащенко О.Г.

Дата Тема
17.03, 18.03  Водорості. Будова зелених нитчастих водоростей. Мохи. Будова моху.
24.03, 25.03 Папороті. Будова папороті. Хвощі. Плауни.
31.03, 01.04 Голонасінні. Будова пагонів і шишок хвойних рослин. Покритонасінні (Квіткові).

28.04.

 Захист міні-проєктів.

  •  Значення рослин для існування життя на планеті Земля
  • Значення рослин для людини

05.05.

 Гриби.

06.05.

  Практична робота №5.  Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.

12.05.

  Сапротрофні – цвілеві гриби.

13.05.

Дріжджі. Паразитичні гриби.

19.05

Лишайники.

20.05.

 Тематична робота. .(Завдання на сторінці класу. Роботи в лічку)

26.05

Будова та життєдіяльність організмів

27.05

Підсумковий урок

Образотворче мистецтво, учитель Пащенко О.Г.

Дата

Тема

Завдання

18.03

Побутовий жанр у народному мистецтві.

Витинанка. Композиція на тему народної пісні

25.03

Український народний одяг.

Створення ескізів одягу з елементами народної традиції

01.04

Шевченко – художник.

Ілюстрування творів Т.Г. Шевченка

29.04 Композиція на історичну тематику  
06.05 Композиція на історичну тематику  
13.05 Створення ескізів костюмів до казки про Кирила Кожум’яку  
20.05 Створення ескізів костюмів до казки про Кирила Кожум’яку  
27.05 Підсумковий урок  

Історія України, учитель Горбуля Н.П., тел. (вайбер) 0958151552

Дата

Тема

Завдання

16.03

Природні умови Італії та виникнення міста Рим.

§ 44-45 YouTube.com Уроки історії 6 клас. Давній Рим

17.03

Римська республіка V – середини III ст. до н. е.

§ 44-45, завдання ІІ ст. 170

24.03

Римська республіка в II ст. до н. е.

§ 46, завдання І ст. 173

25.03

Релігія, сім’я, виховання й господарство давніх римлян.

Підготувати проекти, повідомлення (на вибір)

30.03

Диктатура Гая Юлія Цезаря.

§ 47, завдання ІІІ (1-3) ст. 179

31.03

Практичне заняття. Історичний портрет Цезаря

Підготувати повідомлення, презентацію, проект (на вибір)

06.04 Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа. § 48. Завдання ІІІ, с.183
07.04 Місто Рим та повсякденне життя його мешканців. § 49. Проект "Посвякденне життя мешканців міста Рим"
21.04 Римська імперія в ІІІ-IV ст. § 50.
27.04 Виникнення християнства. § 51, завдання 1 (ІІІ Мислю творчо), с. 193
28.04 Практичне заняття. Культура Давнього Риму. §  50.
04.05 Кризові явища та падіння Західної Римської імперії § 52, завд. 1, 2, 4, с. 198. § 53, зав. 5-6, с. 204
05.05 Початок Великого переселення народів § 54, завдання 1-5, с. 208
12.05 Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов’ян. § 55-56, QR-код с. 211, с. 216
19.05 Урок узагальнення із теми «Римська імперія» § 57, завдання 1-6, QR-код, с. 219


Трудове навчання, учитель Прокопенко С.О.

Технологія догляду за житлом.  Термін виконання - до 26 травня 2020 р.

Міні-проект: "Вирощування кімнатних рослин та догляд за ними".

Зробити фото як учениця доглядає за кімнатними квітами, протирає листя у листових квітах, поливає, оприскує  їх водою. Якщо є рослини, у яких можна взяти листочок, поставити у воду, коли відростуть корінці, висадити рослинку у стаканчик із землею. Зробити фото учня під час виконання завдання написати назву рослини.

Фото роботи надіслати на Viber 0965869634 або serg0811@gmail.com

 

3 клас, учитель Л.А.Коморна,  асистент учителя О.М. Проценко

Літературне читання

16.03.2020.  Коломієць «Тюхтій і Торохтій»

17.03.2020. А. М’ястківський «Курличуть хмари, тьохкає вода…»

18.03.2020.  М. Вінграновський «Лазить сонечко в травах..», «Приспало просо просеня», «Грім»

25.03.2020. О.Копиленко «Розбишака Чив» (виразно читати 2 абзаци тексту)

26.03.2020. за Ю.Дмитрієвим «Чи знаєш ти?»

30.03.2020. Ю. Старостенко «Хто це такий?», «І трапиться ж таке…»(слухання тексту)

01.04.2020. Г.Тютюнник «Бушля» (опрацювати перший абзац тексту)

06.04.2020.  В.Нестайко «Просто Олесь друг» ( ст.136-138) (опрацювати перший , другий та третій абзаци тексту)

07.04.2020.  В.Нестайко «Просто Олесь друг»  (ст.138-139) (опрацювати4,5,6 абзаци тексту)

08.04.2020.  М.Трублаїні «Яшка і Машка»( ст.139-140)

09.04.2020.  М.Трублаїні «Омар»( ст.140-141)

21.04.2020. М.Трублаїні «Шоколад боцмана» ( ст.141-142)

23.04.2020. Є.Гуцало «Прелюдія весни»( ст.142-145) (опрацювати перший абзац тексту)

 27.04.2020. Є.Гуцало «Прелюдія весни» (с.142-145) (опрацювати другий абзац тексту)

28.04.2020. Ю.Збанацький «Лелеки»(с.145-149) (опрацювати перший , другий, третій  та четвертий абзаци тексту)

29.04.2020. . Ю.Збанацький «Лелеки»(с.145-149) (опрацювати 5,6 абзаци тексту)

30.04.2020. Г.Демченко «Лелеки»(с. 149-151)

04.05.2020. В.Чухліб «Равлик»(с.151-153)

05.05.2020. Д.Чередниченко «Хлопчик Івасик та дідусь Тарасик»(153-156) (опрацювати перший , другий та третій абзаци тексту)

07.05.2020. О.Буцень «Айстри» (с.156-157) 12.05.2020. М. Стельмах «Гуси-лебеді летять»(с.158-161) (опрацювати перший , другий та третій абзаци тексту)

13.05.2020. Пригадай і повтори .(с.161)

14.05.2020. Контрольна робота. Робота з літературним твором. https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-robota-z-literaturnim-tvorom-177336.html

18.05.2020. Г. Бойко «Ось такий у мене ніс»(с. 163) https://www.youtube.com/watch?v=kQ_sUFtt34w

19.05.2020. Урок позакласного читання. «Зарубай собі на носі» (с.166)

20.05.2020. М.Носов «Витівники». Читання в особах. (с. 166-168)(читати текст з мамою в особах)

21.05.2020. А. Ліндрген «Малий і Карлсон, що живе на даху»(с. 169)

25.05.2020. . А. Ліндрген «Малий і Карлсон, що живе на даху»(с. 170)

26.05.2020. Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3-4 класах»

Українська мова

16.03.2020.  Зв’язок прикметників з іменниками у реченнях  (впр. 299)

18.03.2020.  Уживання прикметників у прямому та переносному значеннях (впр.303)

19.03.2020.  Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми (впр.307)

25.03.2020.  Уживання прикметників у описах . Складання тексту-опису за малюнком (впр.314)

26.03.2020.  Змінювання прикметників за родами (впр.317)

30.03.2020.  Родові закінчення прикметників (впр. 320)

02.04.2020.  Змінювання прикметників за числами (впр.331)

06.04.2020.  Дієслово як частина мови (впр.339) https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA

08.04.2020.  Зв’язок дієслова з іменником у реченні ( впр. 342) youtube.com/watch?v=9_YUZT_QvUU

22.04.2020.  Дієслова-антоніми (впр.346)

23.04.2020. Дієслова-антоніми (впр.349)

27.04.2020. Дієслова-синоніми. Редагування тексту. (впр.352)

29.04.2020. змінювання дієслів за часами.(впр. 359)

30.04.2020. Складання висловлювання про прочитаний текст (впр. 360-усно)

04.05.2020. Закріплення вивченого про часові форми дієслів.(впр. 363)

06.05.2020. Дієслова, що означають завершену і незавершену дію.(впр.367)

07.05.2020. Дієслова, що означають завершену і незавершену дію.(впр.371)

13.05.2020. Написання не з дієсловами. Навчальний діалог.(впр.377) https://www.youtube.com/watch?v=HONdEL93S1c

14.05.2020. Урок розвитку зв’язного мовлення.  Складання привітання до Дня матері.(впр.378)

18.05.2020. Розбір дієслів як частини мови.(впр.393)

20.05.2020. Контрольна робота.  /kontrolna-robota-z-ukra-nsko-movi-dlya-3-klasu-dieslovo-39746.html

21.05.2020. Повторення. Що ми знаємо про текст,речення. (впр.395)

25.05.2020. Що ми знаємо про будову слова.(впр.398)

27.05.2020. Контрольна робота.  asnaocinka.com.ua/ru/article/kontrolni-roboti-z-ukrayinskoyi-movi-v-3-klasi-na-.html (Списування. Комбінована контрольна робота із завданням, які не пов’язані зі змістом)

28.05.2020. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді на тему «Мої літні канікули»(впр.396)

Математика

13.03.2020.  Ділення виду 80 :8, 700 :7.Розв’язування задач (№765)

16.03.2020.  Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число. Задачі на дві і на три дії (№776)

17.03.2020.  Ділення числа на добуток. Розв’язування задач (№787)

18.03.2020.  Ділення виду 80 :20, 600 :30.Розв’язування задач (№796)

20.03.2020.  Множення суми на число. Розв’язування задач двома способами.(№806)

23.03.2020.  Множення двоцифрового числа на одноцифрове виду 24 ∙3.Задача на суму двох добутків (№814)

24.03.2020.  Множення числа на суму. Множення суми на число. Складання і розв’язування задач за даним рівнянням.(№823)

25.03.2020.  Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач.(№833)

27.03.2020. Множення одноцифрового числа на двоцифрове виду 3∙24. Складання рівностей. Складання і розв’язування задач.(№842)

30.03.2020.  Множення різниці на число. Порівняння виразів. Творча робота над задачею.(№850)

31.03.2020.  Множення і ділення в межах 1000, що зводяться до табличних випадків, виду 70∙8, 420:6. Повторення іменованих чисел. Розв’язування задач.(№860)

01.04.2020  Множення виду 320∙3. Задачі, пов’язані з одиничною нормою. Складання оберненої задачі.(№870)

03.04.2020.  Закріплення вивчених випадків усного множення і ділення в межах 1000.Розв’язування задач. (№878)

 07.04.2020. Ділення суми на число. Розв’язування задач двома способами.(№886)

08.04.2020. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3.Розв’язування рівнянь. Обчислення виразів з буквою. (№896)

10.04.2020. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3 і 50:2. Складання задач за поданим зразком. (№907)

21.04.2020. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове шляхом розкладання на зручні доданки. Обернені задачі. Знаходження частини числа. (№915)

22.04.2020. Перевірка ділення множенням. Розв’язування обернених задач.(№924)

24.04.2020. Перевірка множення діленням. Складання і розв’язування задач і рівнянь. (№933)

27.04.2020.Ділення виду 360:3. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Розв’язування рівнянь. (№942)

28.04.2020. Ділення виду 64:16 шляхом випробування. Розв’язування і порівняння задач на три дії. Периметр прямокутника.(№951)

29.04.2020.Ділення двоцифрового числа на двоцифрове.(№959)

04.05.2020. Зміна добутку при зміні одного множника у кілька разів. Розв’язування задач. (№968)

05.05.2020. Зміна частки при зміні діленого у кілька разів. Розв’язування задач.(№976)

06.05.2020. Зміна частки при зміні дільника у кілька разів. Розв’язування задач.(№-984)

08.05.2020. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами.(№998)

12.05.2020. Розв’язування рівнянь з двома діями. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач.(№№999-1006)

13.05.2020.  Частини. Позначення частин числа цифрами. Складання і розв’язування задачі за коротким записом .(№1015) https://www.youtube.com/watch?v=WtVSP11LqPk    https://www.youtube.com/watch?v=iIDz9UY_e7I

15.05.2020. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. Розв’язування рівнянь. (№1025) https://www.youtube.com/watch?v=HhSHOd6kVfs

18.05.2020. Ділення трицифрового числа на двоцифрове шляхом випробування. Розв’язування задач. (№1035)

19.05.2020. Знаходження числа за його частиною. Розв’язування задач і нерівностей.(№1045) https://www.youtube.com/watch?v=ayXUGhimtlc

20.05.2020.Ділення з остачею.(№1056) https://www.youtube.com/watch?v=Vgo7AtdVEXY

22.05.2020. Ділення з остачею. Співвідношення між остачею і дільником.(№1065) https://www.youtube.com/watch?v=acut99SIDjE

25.05.2020. Перевірка ділення з остачею. Знаходження частини від числа. Розв’язування нерівностей і задач.(№1082)

26.05.2020. Ознаки подільності на 2 і на 5. Подвійні нерівності. Розв’язування задач.(№1094)

27.05.2020. Контрольна робота. https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-matematiki-6-179611.html

28.05.2020. Повторення таблиць множення і ділення.(№1106)

Англійська мова

13.03.2020. Розклад дня. Мій ранок.(читати впр.2 с.102)

17.03.2020. Час.(опрацювати впр.2 с.104)

23.03.2020. Що я роблю вдень? .(опрацювати текст впр.1 с.106)

24.03.2020. Вчорашній день.(читати впр.3с.109)

31.03.2020. Минулі вихідні (вивчити словавпр.1 с.112)

 07.04.2020. Те,що я люблю.(читати речення впр.2 с. 120) .youtube.com/watch?v=-SlrcyDFIDk

10.04.2020. Планування відпочинку. (с. 122, вивчити слова впр.1).

21.04.2020. Відпочинок у різних країнах світу.(с.124, вивчити слова впр.1).

24.04.2020. У бабусі і дідуся. (с.127, .(опрацювати текст впр2)

08.05.2020. Контроль письма .   https://super.urok-ua.com/kontrolna-robota-z-angliyskoyi-movi-pismo-2-3-klasi/

12.05.2020. Контроль читання.    https://naurok.com.ua/kontrol-chitannya-3-klas-17460.html

 15.05.2020. Повторення теми «Дозвілля» (с.130-131)

19.05.2020. Контроль аудіювання.(впр.3 с.133)   https://naurok.com.ua/kontrol-audiyuvannya-z-angliysko-movi-dlya-uchniv-2-4-klasiv-12890.html (3кл. перший текст)

22.05.2020. Повторення теми «Свята та традиції».(с.134-135)

26.05.2020. Контроль мовлення. (впр.2 с.128)

29.05.2020. Повторення вивченого матеріалу. (с.136-137)

 

» Пошук

» Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

» Друзі сайту
Чутівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Пісківська ЗОШ І-ІІІ ст.
Безсалівська ЗОШ І-ІІІ ст.
РМК ВО Лохвицької РДА
Кременчуцький НМЦ

» Корисні посилання
ПОІППО
Острів знань
ЗНО

» ...

» ...

» ...

» ...

» ...

» Архів записів

Шановні відвідувачі! Ми раді вітати Вас на нашому сайті! Сайт Вирішальненської ЗОШ І-ІІІ ст. - однієї з найкращих шкіл Лохвицького району, призначений для вчителів, учнів, їх батьків та випускників минулих років. Ласкаво просимо відвідати наш сайт та залишити коментарі й повідомлення.


Сайт Вирішальненської ЗОШ І-ІІІ ступенів © 2020
Rambler's Top100