Субота, 08.08.2020, 19:18

ОПОРНИЙ ЗАКЛАД "Вирішальненська ЗОШ І-ІІІ ст."
Лохвицької районної ради Полтавської області            

Посередній учитель викладає.  Хороший учитель пояснює. 
Видатний учитель показує. Великий учитель надихає.

 Вільям Уорд

Ви увійшли як Гость |Група "ГостіВітаємо Вас!
Головна | 6 клас | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід
Адміністрація Вирішальненської ЗОШ І-ІІІ ступенів вітає всіх учасників навчально-виховного процесу із закінченням зимових канікул! Бажаємо всім гарного настрою, творчого натхнення у праці та навчанні і великих здобутків на районних предметних олімпіадах, змаганнях та різноманітних конкурсах!
» Меню сайту

» Прогноз погоди
Вирішальне

» Міні-чат

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

» Інформаційий блок

Початок роботи сайту:

24 червня 2009 року

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

- Відповідальний за функціонування сайту– директор школи П’ятницький О.А.

- Відповідальний за наповнення сайту школи – заступник директора з навчально-виховної роботи Гузь В.І.

- Відповідальний за набір наданих матеріалів – секретар Куць С.М.

- Відповідальний за сторінку новин – педагог-організатор Клюшник Л.С.

- Коректор – учитель української мови і літератури Дрегваль Н.В.


» Для дітей

6 клас, класний керівник Мусенко Т.В.

Основи здоров’я, вчитель Прокопенко С.О.

Виконані завдання надсилати на електронну пошту: sprokopenko1982@ukr.net або сфотографовані на вайбер 0965869634

Дата Тема Завдання
19.03 Безпека в побуті Опрацювати текст та запитання до параграфу 23 ст.  107-111
26.03 Правила користування електричними приладами Опрацювати текст та запитання до параграфу 24. Виконати проект ст..114. запис в зошит
02.04 Правила користування газовими приладами Опрацювати текст та запитання до параграфу 25. Описати в зошит завдання 3-4 ст.117
09.04 Безпека під час користування засобами побутової хімії Опрацювати текст та запитання до параграфу 26 ст.121, «Моделюй-набувай» №2 письмово в зошит
23.04 Пожежна безпека оселі Опрацювати текст та запитання до параграфу 27 ст.134, «Моделюй-набувай» №2
30.04 Проживання у промисловій зоні Опрацювати текст до параграфу 28 ст.129
07.05 Безпека руху велосипедиста Опрацювати текст до параграфу 29 ст.135
14.05 Поведінка в екстремальних ситуаціях Опрацювати текст до параграфу 30 ст.141
21.05 Підсумковий урок Повторити параграф 23-30
28.05 Підсумковий урок Онлай тест  з теми «Безпека в побуті» https://naurok.com.ua/test/start/41971

Інформатика, вчитель П'ятницький О.А.

Дата Тема Завдання Додаткові ресурси
19.03 Вкладені алгоритмічні структури розгалуження

Прочитати п. 3.3, працюємо за комп'ютером ст. 105-106,  (файл розв'язку надсилати на vyrpaa@ukr.net). 

Презентація
26.03 Вкладені алгоритмічні структури розгалуження Повторити п. 3.3, виконати №3, 5, 7, 8 ст. 108-109. Виконати тест за посиланням  https://forms.gle/SjyTeyncymFnCDFZ6  

02.04

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження Прочитати п. 3.4 ст. 109-112, виконати №7 ст. 118 (файл розв'язку надсилати на vyrpaa@ukr.net) Презентація
09.04 Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження Прочитати п. 3.4 ст. 113-114, виконати №1-3 (письмово в зошит), працюємо за комп'ютером ст. 115 (файл розв'язку надсилати на vyrpaa@ukr.net) Презентація
23.04 Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження Повторити п. 3.4 ст. 112-118, виконати №7-9 ст. 118 Презентація
30.04 Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі. Практична робота №6. «Алгоритми та програми». Виконати практичну роботу на ст. 119 (файл розв'язку надсилати на vyrpaa@ukr.net) Презентація
07.05 Розробка сценарію майбутнього програмного проекту Передивитися презентацію, виконати роботу №1 ст. 120 Презентація
14.05 Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію Передивитися презентацію, виконати роботу №2 ст. 120 Презентація
21.05 Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію Передивитися презентацію, сплануй власний проект у програмі Screth, напиши сценарій Презентація
25.05 Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію Розроби власний проект у програмі Screth  
26.05 Створення реклами та презентація власного програмного проекту Готові проекти надсилати на vyrpaa@ukr.net  
28.05 Створення реклами та презентація власного програмного проекту Пройти тестування, натиснувши на посилання  

Українська мова, учитель Дрегваль Н.В.

16.03

ст. 174, п. 33, впр. 395,400, 401

17.03

ст. 176, п. 34, впр. 406, 403 (усно)

19.03

ст. 179-182, п. 35- п. 36, впр.409, 415

23.03

Повт. тему «Прикметник», к.р.

24.03

ст. 184, п.37, впр.421, 420

26.03

ст. 186, впр. 422 (усно), 424

30.03

ст. 184-188, впр.427, 428

31.03 РМ. Твір-опис природи «Чарівний весняний день»
02.04 ст.  189, п. 38, впр.431, 433
06.04 Ь у числівниках. Правило (ст.188,193). Впр. 427,437, 438
07.04, 09.04 Правопис   числівників. Правила (ст.186, 201). Впр. 456, 455, на кожне правило придумати по 10 прикладів, записати
21.04 Морфологічний розбір. Ст. 202, впр. 461 (провідміняти письмово)
23.04 Вживання числівників для позначення дат і часу (ст. 200). Впр.456, 457
27.04 Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Правило (ст. 206). Впр. 465 (усно)
28.04 Розряди займенників за значенням. Таблиця (ст.207, вивчити розряди). Впр.466 (надписати розряд)
30.04 Особові та зворотний займенники. Правила (ст. 208 – 210). Впр. 467, 469,473 (усно), 470, 471, 475 (письмово)
04.05 Твір-роздум. «Що важливіше – наполегливість чи скромність?»
05.05 Питальні та відносні займенники. Правило (ст. 213). Впр. 479, 482 (усно), 480, 481, 483 (письмово)
07.05 Заперечні й неозначені займенники. Правила (ст. 216 - 218). Впр. 485, 488 (усно), 486,487,490, 491 (письмово)
12.05, 14.05 Присвійні займенники. Правила ст.220, 222. Впр.497,498, 501
18.05, 19.04 Вказівні і означальні займенники. Правила ст.223-224. Впр. 502 (усно), 503,504,505, 508
21.05 Контрольна робота «Займенник». Тести (Viber)
25.05, 26.05, 28.05 Повторення в кінці року: іменник, прикметник, числівник, займенник (повторити правила)

Українська література, учитель Дрегваль Н.В.

Дата Тема та завдання
16.03,19.03 В. Нестайко «Тореадори з Васюківки» (чит.)
23.03 Характ. Образів Яви і Павлуші (письм.)
26.03 РМ. Усний переказ епізоду (на вибір)
30.03,02.04 Я.Стельмах «Митькозавр з Юрківки» (чит.)
06.04 Навчитися виразно читати ст. 189-193
09.04 Ст. 194-196, ст. 195 – вивч. складові сюжету
23.04 Ст. 196 – 210 (читати і переказувати)
27.04 Характеристика образу Клима Джури (письмово)
30.04 Контрольна робота. Твір «Мій улюблений літературний герой» (за творами В.Нестайка та Л. Вороніної)
04.05 Гумористичні твори. Л. Глібов. Байка «Щука» (ст. 215 – 220, вивчити визначення, виразно читати байку, усні відповіді на запитання ст. 219 - 220)
07.05 Байки «Муха і Бджола», «Жаба і Віл» (ст. 220 – 222, виразне читання, усні відповіді на запитання після байок)
14.05 С.Руданський «Добре торгувалось». Читати, аналізувати (усно)
18.05 «Запорожці у короля». Виразно читати
21.05 П.Глазовий «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала», «Кухлик». Виразно читати, одну напам'ять (на вибір)
25.05 Контрольна робота «Глібов, Руданський, Глазовий». Тести (Viber)
28.05 Повторення

Географія, учитель Самотуга О.В.

Дата Тема занять Завдання

13.03

Урок 45. Загальна кількість води на Землі, її розподіл між частинами гідросфери.

§43.

18.03

Урок 46. Світовий океан та його частини.

§44.

20.03

Урок 47. Рух води в Світовому океані.

§46

25.03

Урок 48. Води суходолу – поверхневі і підземні. Річки. Річкова система. Пороги і водоспади.

§48.

27.03

Урок 49.  Озера, їх різноманітність за площею, походження озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі.

§50.

01.04

Урок 50. Болота, особливості їх утворення. Штучні водойми і водостоки: ставки, водосховища та канали.

§51.

03.04

Урок 51. Льодовики – багаторічні природні скупчення льоду. Особливості утворення і поширення льодовиків.

§52.

08.04 Урок 52. Багаторічна мерзлота – підземне зледеніння. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти  
10.04 Урок 53. Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води  
22.04 Урок 54.Значення вод суходолу для природи і людини. Практична робота № 6. Позначення на к-к назв океанів, морів, проток, заток, островів, річок, озер  
24.04 Узагальнюючий контроль знань з теми: «Гідросфера»  
06.05 Урок №57. Властивості ґрунтів. Ґрунтовий покрив  
08.05 Урок №58.  Природні комплекси як наслідок взаємозв’язків між компонентами природи. Географічна оболонка  - найбільший природній комплекс Землі  
13.05 Урок №59. Практична робота №7. Екскурсія у природний комплекс своєї місцевості  
15.05 Урок №60. Природні зони Землі, їх особливості  
20.05 Урок №61. Дослідження. Розробка мініпроекту з утилізації побутових відходів  
22.05 Урок №62. Кількість населення  Землі. Людські раси. Найбільші за площею і чисельністю країни світу  
27.05 Урок №63. Практична робота №7. Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав світу та їх столиць  
29.05 Урок №64. Узагальнюючий контроль знань з теми: «Біосфера та грунти». « Планета людей».   

Зарубіжна література, Гузь В.І., тел. (вайбер) 0993848894

Дата Тема Завдання

17.03.2020

Джанні Родарі (1920–1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття.

С. 190-191 Виразно читати вірш. Прочитати «Пісню про Гайавату» Г.Лонгфелло

19.03.2020

ПЧ №4. Генрі Лонгфелло (1807–1882). «Пісня про Гайавату». Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.

Повторити вивчений матеріал, підготуватися до контрольної роботи. С. 194-195

24.03.2020

Контрольна робота № 5 (комбінована) з теми «Поетичне бачення світу» (за творчістю М. Басьо, Р. Бернса, Дж. Родарі)

С. 194-195. Читати

26.03.2020

Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка».

С. 196-202. Читати «Усмішка»

31.03.2020

Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.

Характеристика образу Тома 

02.04.2020

РМ № 4 (письм.) Твір-міркування на тему: «Чи врятує краса світ?»

 Написати у чернетках твір-роздум «Чи врятує краса світ?»

07.04.2020 Роберт Шеклі (1928–2005). «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі С.203-204 читати біографію
09.04 Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства С. 215 завдання «Робота з текстом», відповісти на запитання (усно)
21.04 Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму С. 216 творче завдання «Заповнити таблицю» (письмово)
23.04 Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907–2002). «Міо, мій Міо». Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творчості А. Ліндгрен С. 221-246 читати
28.04 Образи головних героїв. Перемога добра над злом у творі А. Ліндгрен «Міо, мій Міо» С. 223-228, читати. Виконати завдання «Перевірте себе»
30.04 Міхаель Андреас Гельмут Енде (1929–1995). «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна Усландія та її мешканці (король, Лукас, пан Ермель, пані Ваас та ін.) С. 229-230, читати
05.05 Моральні цінності, що стверджуються у творі (дружба, кохання, сім’я, повага до інших, любов до батьківщини). С. 231-247, читати. Виконати творче завдання, відповісти на запитання с. 247
07.05 Крістіне Нестлінґер (нар. 1936). «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру. С. 248-249, читати
12.05 Конрад і його становлення у світі С. 250-251, відповісти на запитання
14.05 Твори сучасних письменників для дітей і про дітей Прочитати один твір сучасних письменників для дітей
19.05 Утілення творів сучасної літератури у кіно, ілюстраціях та іншому. Іноземна мова, образотворче мистецтво Повторити вивчений матеріал
21.05 Контрольна робота № 6 (комбінована) з тем «Образ майбутнього в літературі.  Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом»  
26.05 Узагальнення і систематизація навчального матеріалу  
28.05 Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.  

Англійська мова, учитель Думікян А.С.

Дата

Завдання

13.03,16.03

Питальні реченя. Впр 1 ст 137

18.03

Тренуватися писати Есе.Впр 2 ст 140-142

20.03

Present Perfect

23.03

Порядкові числівники Present Simple

25.03

Have got/has got—Структура.

27.03

Питальні речення    Present Simple

30.03

ЛО вивчити, впр 3 ст 143-145

01.04

Ступені порівняння прикметників.

03.04

Модальні дієслова.

22,24.04

Past Perfect, Конструкції there is/there are. Ст.145 впр.5,ст.146 впр.2

04,06,08,13,15,18,20,22,25,27,29.05.

Present Perfect, Конструкції much/many. Ст.148 впр.5, ст.152 впр.1.

Математика, учитель Желізняк В.В.

13.03 - 25.03.2020 р. "Множення і ділення раціональних чисел", прочитати пп. 28-29, виконати: №1276, 1282, 1287, 1316, 1321, 1332, 1340, 1345, 1352

07.-22.04 Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Парагр. 32 № 1440, 1442, 1444, 1446, 1452, 1454, 1458, 1464, 1474

24.04. Підсумковий урок з теми «Рівняння». Парагр. 31 – 32. С.286 №1 завд.2-5

27.04-05.05 Перпендикулярні прямі та паралельні прямі. §33. Розв’язування вправ: №1490, №1492, №1494, №1496, №1502

06.05-13.05 Прямокутна система координат. . §34. Розв’язування вправ: №1533, № 1535, №1542, №1544

18.05-20.05 Приклади графіків залежності між величинами. §35. Розв’язування вправ:№ 1571, №1573, №1574

22.05 Підсумковий урок з теми «Перпендикулярні та паралельні прямі» ст.286 №2

25.05-29.05  Повторення

Біологія, учитель Пащенко О.Г.

Дата Тема
17.03  Водорості. Будова зелених нитчастих водоростей.
18.03 Мохи. Будова моху.
24.03 Папороті. Будова папороті.
25.03 Хвощі. Плауни.
31.03 Голонасінні. Будова пагонів і шишок хвойних рослин.
Лабораторні дослідження виконати в зошитах (друкована основа) використовуючи Інтернет ресурси
01.04 Покритонасінні (Квіткові).

28.04.

 Захист міні-проєктів:

  •  Значення рослин для існування життя на планеті Земля
  • Значення рослин для людини

05.05.

 Гриби.

06.05.

  Практична робота №5.  Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.

12.05.

  Сапротрофні – цвілеві гриби.

13.05.

Дріжджі. Паразитичні гриби.

19.05

Лишайники.

20.05.

 Тематична робота. .(Завдання на сторінці класу. Роботи в лічку)

26.05

Будова та життєдіяльність організмів

27.05

Підсумковий урок

Образотворче мистецтво, учитель Пащенко О.Г.

Дата

Тема

Завдання

18.03

Побутовий жанр у народному мистецтві.

Витинанка. Композиція на тему народної пісні

25.03

Український народний одяг.

Створення ескізів одягу з елементами народної традиції

01.04

Шевченко – художник.

Ілюстрування творів Т.Г. Шевченка

29.04 Композиція на історичну тематику  
06.05 Композиція на історичну тематику  
13.05 Створення ескізів костюмів до казки про Кирила Кожум’яку  
20.05 Створення ескізів костюмів до казки про Кирила Кожум’яку  
27.05 Підсумковий урок  

Історія України, учитель Горбуля Н.П., тел. (вайбер) 0958151552

Дата

Тема

Домашнє завдання

16.03

Природні умови Італії та виникнення міста Рим.

§ 44-45 YouTube.com Уроки історії 6 клас. Давній Рим

17.03

Римська республіка V – середини III ст. до н. е.

§ 44-45, завдання ІІ ст. 170

24.03

Римська республіка в II ст. до н. е.

§ 46, завдання І ст. 173

25.03

Релігія, сім’я, виховання й господарство давніх римлян.

Підготувати проекти, повідомлення (на вибір)

30.03

Диктатура Гая Юлія Цезаря.

§ 47, завдання ІІІ (1-3) ст. 179

31.03

Практичне заняття. Історичний портрет Цезаря

Підготувати повідомлення, презентацію, проект (на вибір)

06.04 Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа. § 48. Завдання ІІІ, с.183
07.04 Місто Рим та повсякденне життя його мешканців. § 49. Проект "Посвякденне життя мешканців міста Рим"
21.04 Римська імперія в ІІІ-IV ст. § 50.
27.04 Виникнення християнства. § 51, завдання 1 (ІІІ Мислю творчо), с. 193
28.04 Практичне заняття. Культура Давнього Риму. §  50. Підготувати проект з теми «Культура  Давнього Риму»
04.05 Кризові явища та падіння Західної Римської імперії § 52, завдання 1, 2, 4, с. 198. § 53, завдання 5-6, с. 204
05.05 Початок Великого переселення народів та падіння Західної Римської імперії. § 54, завдання 1-5, с. 208
12.05 Практичне заняття. Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов’ян. § 55-56, QR-код с. 211, с. 216
19.05 Урок узагальнення, контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Римська імперія». § 57, завдання 1-6, QR-код, с. 219 підсумкове контрольне оцінювання)

Музичне мистецтво, вчитель Бешта В. І.  тел.0683444257

Дата

Завдання

Інтернет ресурси

13.03

Мистецтво імпровізації. Підручник «Музичне мистецтво» О. Лобова ст.144. «Весняна пісня» В.А.Моцарта. Слухання.

https://www.youtube.com/watch?v=MAl1V5u3qGQ

20.03

Рондо запрошує у коло ст. 150. В .А. Моцарт «Рондо».

https://www.youtube.com/watch?v=CnTMe1DiZBA

27.03

Соната ст.154. «Музика» Ю. Рожкова.

https://www.youtube.com/watch?v=VFLCMPs-_Mo

03.04

Квартет. ст.160. Борис Лятошинський Квартет №2. Слухати.

https://www.youtube.com/watch?v=4vBe6YOTI-E

10.04

Жанрова палітра симфонічної музики. Розучування А. Мігай «Козацька пісня».

https://www.youtube.com/watch?v=LP8hU_YEP50

17.04 Зустріч з увертюрою https://www.youtube.com/watch?v=LP8hU_YEP50
08.05 Концерт для друга https://www.youtube.com/watch?v=DVGQMkmtd8o
15.05 Шляхами симфоній https://www.youtube.com/watch?v=-NeXE6W0FQA
22.05 Українська симфонічна поема. Узагальнення теми https://www.youtube.com/watch?v=k7Z096mBixM

Трудове навчання, учитель Прокопенко С.О.

Дуже скоро, 19 квітня 2020 р., багато сімей у світі будуть святкувати Великдень. Для українців Великдень – це не тільки різнокольорові писанки і смачна паска. Це особливе свято, коли слідують традиціям і вірять у диво. 

За традицією, Великодню передує серйозна підготовка: прибирання оселі; очищення думок, душі і тіла; приготування різноманітних святкових страв і ласощів. Я вважаю, що зараз дуже гарна нагода, щоб разом, всією сім'єю, підготувати дійсно гарне свято! Саме святкового настрою багатьом і не вистачає...

 Твоє завдання (термін виконання - до 21 квітня 2020 р.)

 1. Зробити фотозвіт щодо оформлення  святкового столу.
 2. Виготовити один (за бажанням - скільки завгодно :)  декор для свята.  Можливо ця ідея тобі сподобається, відкрий, будь ласка, посилання http://topchiy.com.ua/2013/05/06/pashalnyiy-dekor/. Ще ось таку тобі запропоную http://topchiy.com.ua/2017/04/18/pashalnyiy-dekor-2/.

Для хлопців можна використати  техніку «ниткографія» (матеріал для роботи: нитка, досточка 200*300 мм, цвяхи розміром..15 або 10), посилання https://stranamasterov.ru/node/748005

 За бажанням можна самостійно придумати будь-яке оздоблення, відповідно до матеріалів, які є в наявності або пошукати  ідеї в Інтернеті.

3. Зробити селфі вашої щасливої родини за святковим столом із декором, що ви виготовите.
4. Всі фото  відправити  на Viber 0965869634.

 Попроси батьків оцінити твою роботу,  разом поставте оцінку. Світлого вам Великодня!

Технологія догляду за житлом.  Термін виконання - до 26 травня 2020 р.

Міні-проект: "Вирощування кімнатних рослин та догляд за ними".

Зробити фото як учень доглядає за кімнатними квітами, протирає листя у листових квітах, поливає, оприскує  їх водою. Якщо є рослини, у яких можна взяти листочок, поставити у воду, коли відростуть корінці, висадити рослинку у стаканчик із землею. Зробити фото учня під час виконання завдання написати назву рослини.

Фото роботи надіслати на Viber 0965869634 або serg0811@gmail.com

 

» Пошук

» Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

» Друзі сайту
Чутівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Пісківська ЗОШ І-ІІІ ст.
Безсалівська ЗОШ І-ІІІ ст.
РМК ВО Лохвицької РДА
Кременчуцький НМЦ

» Корисні посилання
ПОІППО
Острів знань
ЗНО

» ...

» ...

» ...

» ...

» ...

» Архів записів

Шановні відвідувачі! Ми раді вітати Вас на нашому сайті! Сайт Вирішальненської ЗОШ І-ІІІ ст. - однієї з найкращих шкіл Лохвицького району, призначений для вчителів, учнів, їх батьків та випускників минулих років. Ласкаво просимо відвідати наш сайт та залишити коментарі й повідомлення.


Сайт Вирішальненської ЗОШ І-ІІІ ступенів © 2020
Rambler's Top100