Понеділок, 16.09.2019, 15:16

Вирішальненська ЗОШ І-ІІІ ст.
Лохвицької районної ради Полтавської області            

Посередній учитель викладає.  Хороший учитель пояснює. 
Видатний учитель показує. Великий учитель надихає.

 Вільям Уорд

Ви увійшли як Гость |Група "ГостіВітаємо Вас!
Головна | Учителям | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід
Адміністрація Вирішальненської ЗОШ І-ІІІ ступенів вітає всіх учасників навчально-виховного процесу із закінченням зимових канікул! Бажаємо всім гарного настрою, творчого натхнення у праці та навчанні і великих здобутків на районних предметних олімпіадах, змаганнях та різноманітних конкурсах!
» Меню сайту

» Прогноз погоди
Вирішальне

» Міні-чат

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

» Інформаційий блок

Початок роботи сайту:

24 червня 2009 року

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

- Відповідальний за функціонування сайту– директор школи П’ятницький О.А.

- Відповідальний за наповнення сайту школи – заступник директора з навчально-виховної роботи Гузь В.І.

- Відповідальний за набір наданих матеріалів – секретар Куць С.М.

- Відповідальний за сторінку новин – педагог-організатор Горященко В.О.

- Коректор – учитель української мови і літератури Кузьменко Н.А.


» Для дітей


17 порад, які допоможуть привернути увагу учнів

1. На перерві намалюйте смішний малюнок на дошці або дайте це зробити дітям. Якщо дитина правша, то нехай малює лівою рукою і навпаки.

2. Напишіть на дошці три цитати, які здаються не пов'язаними один з одним. Нехай діти з'ясують, як вони між собою пов'язані і яка їхня суть.

3. Використовуйте музику. Нехай хлопці вгадують звуки природи, якщо це природознавство і т.п.

4. Носіть костюм і надихайте дітей це робити. Наприклад, краватка або метелик сприятимуть підвищенню дисципліни і зможуть привнести нотку інтересу до процесу навчання.

5. Попросіть учнів визначити ставлення слів або фраз до уроку. Зробіть картки зі словами і роздайте так, щоб діти змогли розшифровувати їх, відтворити відповідне слово або фразу.

6. Прив'язуйте будь-який вид активності на часі. Таким чином, діти будуть працювати набагато ефективніше. Призначте учня, який буде дзвонити, наприклад, в невеликий дзвіночок, коли час на виконання того чи іншого завдання закінчиться.

7. Знімайте дітей в дії. Навіть рутинні завдання здадуться хлопцям більш цікавими, коли вони знаходяться в об'єктиві.

8. Дайте учням список ключових позицій теми. Ті тонкощі теми, які були розглянуті, повинні бути викреслені зі списку.

9. Якщо учні повинні конспектувати ваш розповідь, то залиште їм на дошці список тих же ключових моментів, які є вкрай важливими при вивченні теми.

10. Роздайте фотографії людей або вчених, пов'язаних з темою або тих, які пов'язані з попередньою темою. Нехай хлопці спробують згадати / вгадати їх імена або ж назвати досягнення того чи іншого вченого.

11. Якщо діти починають шуміти, починайте вважати вголос. Скільки ви встигли прорахувати, на скільки вони і залишаться після уроків. Зазвичай це не може тривати довше 5 секунд, так як нікому серед учнів не хочеться залишатися після уроків.

12. Підготуйте презентацію по темі, а ще краще доручіть учням це зробити.

13. Не забувайте використовувати рольові ігри на ваших уроках. Наприклад, учні можуть підготувати невеликі доповіді про той чи інший вченій / відомої особистості і представити факти від першої особи. Хлопці проявлять свою акторську майстерність і дізнаються багато нового. Можна використовувати незвичайний зовнішній вигляд. (Капелюх, костюм і т.д.)

14. Не змушуйте дітей робити що-небудь, а надавайте їм часткову свободу вибору. Наприклад, "Ти будеш витирати дошку або поллєш квіти?", "Ти хочеш вирішити приклад самостійно або у дошки?", "Ти підготуєш доповідь про життя Хемінгуея або про одну з його найвідоміших повістей?"

15. По можливості намагайтеся на уроці частіше звертатися до кожного учня, здійснюючи постійний «зворотній зв'язок» - корегуйте незрозуміле або неправильно зрозуміле.

16. Намагайтеся зробити початок кожного урокуцікавим: використовуйте музичні фрагменти, ігрові та змагальні форми, гумористичні хвилинки.

17. Включайте учнів у колективну діяльність через організацію роботи в групах: використовуйте ігрові та змагальні форми, взаємоперевірку, колективний пошук вирішення проблеми, метод проб і помилок, допомога один одному.


 

» Пошук

» Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

» Друзі сайту
Чутівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Пісківська ЗОШ І-ІІІ ст.
Безсалівська ЗОШ І-ІІІ ст.
ВО Лохвицької РДА
Кременчуцький НМЦ

» Корисні посилання
ПОІППО
Острів знань
ЗНО

» ...

» ...

» ...

» ...

» ...

» Архів записів

Шановні відвідувачі! Ми раді вітати Вас на нашому сайті! Сайт Вирішальненської ЗОШ І-ІІІ ст. - однієї з найкращих шкіл Лохвицького району, призначений для вчителів, учнів, їх батьків та випускників минулих років. Ласкаво просимо відвідати наш сайт та залишити коментарі й повідомлення.


Сайт Вирішальненської ЗОШ І-ІІІ ступенів © 2019
Rambler's Top100